onsdag 19 oktober 2011

Jobb, fotboll och ännu mera jobb och fotboll

Veckorna fortsätter i samma flygande tempo. I måndags kväll jobbade jag fram tills jag skulle bort till stadion och sälja bortaresebiljetter innan matchen. Igår hann jag springa 40 minuter på löpbandet efter jobbet, innan jag skulle hem till styrelsemötet med föreningen. Mötet tog 4 timmar, så sedan var det bara sängen som gällde... Och idag var jag på jobb från åtta i morse till tjugo i sju. Hade med mig den packade träningsväskan, men insåg att med mackor till frukost och sallad till lunch + 10 timmars jobb behövde jag cykla hem och äta istället för att träna. Så resten av kvällen tänkte jag parkera mig i soffan. I morgon hoppas jag däremot kunna gå lite, lite tidigare från jobb så att jag faktiskt hinner träna ett vanligt styrketräningspass innan nästa MFF-match på kvällen. Längtar faktiskt nästan till att säsongen ska ta slut...

2 kommentarer:

Andrej sa...

Usch. Inga roliga dagar, låter det som. Hoppas det blir bättre.

BoelMaria sa...

Det blir det; efter jul...