söndag 20 november 2011

Mjölkvitt Malmö

Idag är det en riktigt dimmig dag. Kändes som jag cyklade genom mjölk eller bomull i morse på väg till yogan. Hade lättat lite efter passet, men torson var fortfarande försvunnen och flaggorna vid ICA utan flaggstänger...

Yogan gick faktiskt bra! Hade inte för stora förhoppningar efter gårdagens jobbiga konditionspass och eftersom jag missade yogan förra veckan. Men jag orkade hålla de statiska positionerna och balansövningarna gick ovanligt bra. Kunde till och med andas genom näsan den största delen av passet!

Nu har jag snart fått i mig dagens andra kopp kaffe och lite pepparkakor och försöker hitta motivationen för jobbet. Brukar ju faktiskt inte behöva jobba så mycket på helgerna (mer än att behöva se en och annan föreställning), men idag måste jag verkligen bli klar med ett stort underlag till politikerna. Bara att bita ihop!

3 kommentarer:

Snorkkis sa...

Skönt att få till ett bra yogapass. Det är lite magiskt och scary på samma gång med dimman tycker jag.

Snorkkis sa...

Förresten - här i kommentarsfältet går det inte att lämna kommentar med namn + websida, utan man måste ha endera blogger-konto eller något konto som funkar med open-ID (där funkar t.ex. inte min nya bloggadress).

BoelMaria sa...

Har nu ändrat inställningarna, så jag hoppas det går att lämna kommentar med hemsida nu. Tack för att du tog upp det!