måndag 28 november 2011

Träningsvärk där bak

Vaknade med träningsvärk i rumpan. Förutom alla balansövningar på gårdagens yoga gick vi nämligen även ned djupare i vissa övningar, så jag är inte förvånad. Har ändå tillbringat 45 minuter på löpbandet idag, men nu blir det - antagligen - två vilodagar. I morgon har jag ett sent möte på jobbet och måste skriva protokollet från det mötet direkt efteråt, så jag kommer nog inte orka träna sedan. Och på onsdag är det sista MFF-matchen för säsongen (och heldagskonferens innan dess), så då kommer jag inte hinna träna.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Det är härligt med träningsvärk. Och jag tycker att det ger en ite ro i sinnet - det är liksom okej att inte träna när man har träningsvärk.

BoelMaria sa...

Mmmm, jag gillar också träningsvärk! Och i kväll sitter jag med gott samvete i soffan.