tisdag 7 augusti 2012

Tillbaka från Sicilien

Efter en vecka i Sicilien är det lite svårt att landa hemma igen. Har packat upp smutstvätten och alla godsaker som jag köpte med mig - kaffe, salami, olika slags pesto och vin bl.a. - och laddat över alla bilder, men det känns lite märkligt att inte planera var och vad man ska gå ut och äta i kväll. Och fundera på vilken smak glassen ska ha just idag... Men vardagen får vänta några dagar till. Ska in på ett möte på fredag, men annars börjar jag faktiskt inte jobba förrän på måndag. Det känns skönt. Ska passa på att träna förstås, för det har blivit väldigt lite av det den senaste veckan. Tog en joggingtur längs strandpromenaden i Cefalu en morgon, men annars har jag bara simmat lite i havet och gått promenader i strandkanten och i städerna.

Cyklade ner till gymmet nu ikväll. Kom hem i eftermiddags och även om det var en tidig morgon i morse, så kände jag mig pigg och ville få ut flygresan ur kroppen. Blev ett bra pass på drygt en timme. Först löpbandslöpning och sedan styrka för rygg, triceps och mage.

Inga kommentarer: