måndag 30 juli 2012

Skärgårdstur

I helgen har jag varit i Norrköping hos min syster med familj. Fullt ös med syskonbarnen! Vi tog en tur till Harstena också. Jag som aldrig varit i varken Gryts eller St Annas skärgård tyckte det var jättefint och det gav mersmak. En härlig färjetur från Tyrislöt på en timme och sedan var man ute längst ut i havsbandet. Vackra röda näckrosor fanns där också i en vattentäckt.

Idag bar det av hemåt igen och ompackning för i morgon bär det av till Sicilien. Det ska bli underbart med en veckas god italiensk mat, sol, bad, utflykter och glass, hoppas jag. Träning blir det väl bara i form av simning och långa promenader, antar jag. Passade därför på att köra ett pass på gymmet när jag kom hem idag: först 25 minuter på löpbandet och sedan 40 minuter styrketräning.

Inga kommentarer: