lördag 14 juli 2012

Semester

Igår var sista dagen på jobbet innan semestern. Det ska bli underbart skönt med 4 veckors ledighet! Har nog inte riktigt insett hur sliten jag är. Har ovanligt lite inplanerat i år. I vanliga fall är semesterveckorna ganska fullspäckade med resor och besök, men denna sommar är det bara 1 vecka på Sicilien som är klar än så länge. Ska bli spännande att se hur jag ska klara det... Har ganska lätt för att bli rastlös... Bokade därför in en Göteborgstripp i morgon tills på måndag när jag såg att Anna Ternheim och Melissa Horn skulle spela tillsammans där... :) Sedan blir det förstås match hemma på stadion på måndag kväll. Och sen kommer min bror ner till mamma och pappa så då blir det en ny tripp till Österlen. Lite Sommarscen ska jag också pricka in.

Ska ändå försöka att faktiskt bara ta det lugnt också. Som idag. Åt frukost i lugn och ro och har sedan kört ett yogapass. Nu ska jag ta andra koppen kaffe och fundera på hur jag ska spendera resten av dagen!

Inga kommentarer: