onsdag 13 februari 2013

Vissa dagar borde man kanske inte träna

Sprang från jobbet klockan halvfem, för att hinna till gymmet och träna innan styrelsemötet klockan sju nu i kväll. Och just nu sitter jag och smular ner tangentbordet eftersom jag försöker blogga samtidigt som jag stoppar i mig en macka och yoghurt. Om en halvtimme måste jag ha duschat och bytt om för att hinna cykla till lokalen. Kommer säkert att hinna, men under hela tiden på löpbandet funderade jag vidare på jobbet. Jag ska till Stockholm i morgon och är på ett heldagsseminarium på fredag. Dessutom sitter vi i ledningsgruppen i ett heldagsmöte på måndag... Så jag var lite lätt stressad över att jag kanske missat att få iväg något viktigt mejl eller att jag hade glömt något underlag som jag tänkt sitta med på tåget i morgon. Något fokus på själva träningen blev det alltså inte och därför (?) gick det inte heller så bra. Och nu känner jag mig mest stressad över att få med mig rätt papper till mötet och vet att jag antagligen kommer att komma hem sent. Lite jobbigt att tåget går kl. 05.11 i morgon bitti...

1 kommentar:

/ J sa...

Lycklig resa innehållandes god sömn på tåget :)