torsdag 19 september 2013

Fantastiska förutsättningar!

Jag kom hem redan strax efter fem idag (!) och eftersom det då var sol, 15-16 grader varmt och i stort sätt vindstilla var inte så svårt att bestämma sig för att det skulle bli löpning utomhus i kväll. Lite seg i benen, men ändå otroligt skönt att komma ut efter en heldag inomhus. Det gäller dessutom att passa på medan det fortfarande är ljust på kvällarna. Knappt 5 km blev det och ytterligare ett pass i utmaningen "50 löppass på 100 dagar" är avprickat - det finns fortfarande en teoretisk chans att jag ska hinna med (dagens pass var det 23:e)...

Nu blir det däremot några träningslösa dagar. Tåget till Stockholm går tjugo i sex i morgon bitti och sedan kommer jag hem först halv tolv på söndag kväll. I Stockholm ska jag jobba, men sedan åker jag direkt till Norrköping därifrån för att hälsa på min syster med familj + för att se matchen mellan IFK och MFF - förstås!

Inga kommentarer: