söndag 1 september 2013

Septembersöndag

September började med en timmes yoga i en iskall sal. Fick dock upp värmen ganska snabbt och tycker att det märks att jag kört lite extra yoga under augusti. Smidigare, bättre balans och starkare. Inte helt oväntat ;)

Har nu städat och funderar på vad jag ska fixa för lunch. Och på vad jag ska göra resten av eftermiddagen. Får se om mina nerver klarar av att följa matchen (Malmö FF möter Öster borta och eftersom både AIK och Helsingborg vann sina matcher är det ännu viktigare att MFF tar poäng idag...) eller om jag ska göra något helt annat. Det växlar från sol till molnigt och det kom till och med några droppar regn när jag cyklade till yogan. Vill ändå passa på att vara ute så mycket som möjligt - det är ju ändå varmt fortfarande!

Inga kommentarer: