lördag 28 september 2013

Fortsatt dålig sömn

Om ni någon gång bor på Elite Park hotel på Avenyn i Göteborg, så se till att inte hamna på rum 272 för då bor man nämligen rakt ovanför nattklubben... Det fick jag erfara i torsdags kväll, när jag hade bestämt mig för en tidig kväll. Var på Bok- och biblioteksmässan och hade gått tillbaka till hotellet tidigt - bl.a. för att se Djurgården - AIK på tv. Efter matchen hade jag tänkt släcka, men nattklubben var öppen till två och innan dess var det omöjligt att sova :( Av den tänkta morgonlöpningen blev det därför inget. Och sedan var jag ganska mör när jag kom hem igår kväll, så ingen träning då heller. Nu har jag däremot varit ute på en runda på knappt 5 km i ett fantastiskt höstväder!

Tycker annars att jag hunnit med en hel del idag. Fixat räkningarna, lite jobb (varit på en invigning av ett digitalt visningsrum på biblioteket i Kävlinge som vi varit med och bekostat), handlat blommor på torget, kört - och tömt-  diskmaskinen och städat. I kväll är det gallerinatt i Malmö, men jag har en känsla av att jag kommer däcka i soffan framför tv:n istället...

Inga kommentarer: