lördag 7 september 2013

Mat-Malmö

Njuter av surdegsbröd med bayonneskinka och morbier - inte helt fel :) Har varit och provianterat på Möllans ost (och Gateau). Har även handlat äpplen och tomater på Bondens egen marknad och kompletterat med fina, söta aprikoser, majskolvar och små päron på Möllevångstorget. Gillar verkligen Malmö som mat-stad!

Har hunnit med ett pass på löpbandet också. 50 minuter i alldeles nya skor. Cyklade nämligen förbi Löplabbet på väg till gymmet och såg att de hade öppet. Mina Asics är inte helt optimala och tänkte att jag måste kolla om de hade mina favorit-Mizuno i rätt storlek. Och ja, det hade de! Känns som mina fötter hittar hem när jag stoppar ner dem i dessa skor så det var bara att slå till.

Även biblioteket har jag besökt idag... Skönt att klockan bara är ett och jag har hela eftermiddagen kvar. Ska nog tag med mig någon av böckerna och sätta mig på en bänk i solen: det är 23 grader varmt och en fantastisk dag!

Inga kommentarer: