fredag 11 april 2014

Ändrade planer

Egentligen skulle min bror och hans flickvän kommit i helgen, men i morse blev det klart att de är tvungna att stanna hemma. Får därför se om det blir en tur över till Köpenhamn i morgon kväll ändå (har bokat bord på BioMio) eller om det räcker med fotbollen. Kanske kan jag klämma in mig på den vanliga söndagsyogan också - även om det är kö just nu. Annars blir det nog lite jobb på söndag också, tyvärr. Gick hem kvart över fem idag och var helt slut i huvudet, men har egentligen en del jag behöver förbereda inför veckan som kommer. Skönt i alla fall att tömma hjärnan genom att ställa sig på löpbandet i 50 minuter. Har nu ätit en leverpastejsmacka och en avocado och klarar mig tills jag har duschat och hunnit fundera på vad jag vill/behöver äta mer.

Inga kommentarer: