söndag 13 april 2014

Bad balance day

Balansen var inte den bästa under yogan idag - hur kan det vara så svårt att stå på ett ben när man blundar?! - men vad gjorde det; jag fick plats på passet! Skulle ju som sagt fått besök i helgen och därför inte bokat in mig på dagens pass. Men ställde mig i kö direkt när jag insåg att jag skulle kunna köra mitt vanliga söndags-yoga-pass i alla fall. Att jag var på 10 plats i fredags var inget jag oroade mig för, men när jag fortfarande var nummer 7 i går kväll/i natt kändes det mer tveksamt om jag verkligen skulle få chansen att yoga. Men i morse var jag helt plötsligt nummer ett! Och det var fler än jag som stod på väntlistan som kom med när vi väl var på gymmet.

Det blev ingen Köpenhamns-tur efter matchen igår, utan mat på favoritindiern istället. Men det kändes helt OK. Inte minst eftersom det blev seger igen :)

Inga kommentarer: