lördag 11 oktober 2014

Bra start på helgen

En morot, en rödbeta och två äpplen fick åka ner i råsaftcentrifugen i morse, medan ägget kokade. En macka med ost, kaffe och te gjorde resten av en lyxig lördagsfrukost. Kanske var det den som gjorde att  jag hade extra energi på träningspasset idag. Benen är fortfarande sega, men kunde köra fler repetitioner och ett par extra set för armarna och ryggen. Härligt! Att vädret fortsätter att vara fantastiskt gör ju inte att lördagen känns sämre direkt ;)

Men redan igår kändes det bra. Trots att mitt sista möte slutade först strax efter fem och jag var ganska sliten så tog jag mig över sundet för att äta och tillbringa kvällen på/i Köpenhamns kulturnatt. En god vietnamesisk middag på Namnam (avslappnad miljö, trevlig och effektiv service och prisvärt) blev det innan besök bl.a. på Kulturministeriet och Arbejdermuseet. Att bara ströva omkring bland massor av folk och upplysta byggnader gav en kick och jag var hemma först kvart över tolv.

Inga kommentarer: