torsdag 23 oktober 2014

Ledig mitt i veckan

In i det längsta hoppades jag att jag skulle kunna åka till Madrid och se Malmö FF spela och hade därför streckat denna dag i almanackan. Nu kunde jag tyvärr inte vara ledig igår ändå och fick se matchen hemma. Men bestämde mig ändå för att plocka ut en semesterdag idag. Har jobbat hysteriskt mycket den här hösten och har därför 60-70 timmar flex att ta ut. Skönt att vara ledig när "alla andra" jobbar! Och att det sedan bara är en dag till innan det är helg och ledigt igen.

Har förstås passat på att cykla till gymmet och kört 50 minuter löpning (och gång) på löpbandet. Lite sega ben igen, men utmanade inte kroppen till max utan ville mest att jag få till längre löppass den här veckan också (åker till Stockholm lördag-söndag för att träffa syskonen med familjer och då blir det ingen träning).

Inga kommentarer: