torsdag 11 oktober 2018

Sista gången

Insåg precis att det aldrig blev något blogginlägg om söndagens träning mitt i all packning inför jobbresan. Körde då det vanliga hot mojo-passet som också visade sig vara det sista :( I alla fall på den tiden. Jag har inte fått till detta pass så många gånger i höst, men i våras och förra hösten körde jag det passet i princip varje vecka och har verkligen gillat det. Men nu ska instruktören som håller i passet - och som tillsammans med den perfekta tiden och att det legat på Spårvagnshallarna har gjort detta till ett roligt och bra pass - hålla i ett annat pass på denna tid. Och man ska ersätta passet med Hot Vinyasa Flow istället. Jag ska helt klart ge det en chans, men ska också försöka lägga in Hot Mojo på torsdagar istället då min favoritinstruktör håller i passet på Fridhemsplan.

Inga kommentarer: