lördag 1 december 2018

Snart advent

Jag trodde nog att jag skulle ha tränat en eller två gånger till under november, men orkade varken i onsdags eller igår. I onsdags kväll tog jag visserligen nattåget mot Malmö, men hade egentligen gott om tid att träna innan dess. Igår var jag trött efter att ha sovit lite mellan torsdagen och fredagen (svårt att koppla av efter en spännande match) och prioriterade att bara ta det lugnt när jag kom hem från jobbet.

Men idag blev det träning i alla fall. Började lördagen med med städning och när den var klar gick till gymmet för att köra styrka för triceps och rygg. Kände mig inte helt ok, men hoppas att det bara är en reaktion på en intensiv höst. Nu har jag precis satt en lussebulledeg och ska väl ta mig upp på vinden och hämta adventsstjärnorna. Ute regnar det och är råkallt så jag får se om jag orkar ta mig ut igen för att köpa en krans till dörren.

Inga kommentarer: