lördag 30 oktober 2021

Första gången

När jag var hos naprapaten i veckan fick jag akupunktur för första gången i mitt liv (!) Inte den bästa upplevelsen, men inte så farligt heller. Däremot hade jag migrän dagen efter och vet inte om det berodde på det eller om det bara var en reaktion på att det är sjukt mycket på jobbet. Och att flytten närmar sig. Har precis varit och satt upp en gardinstång i den lilla lägenheten och tog med mig ytterligare en kasse med grejer. Höll ju på så i somras, men har sedan tagit en paus. Men nu är det inte så många veckor kvar och nästa helg åker vi till Göteborg och sedan jobbar jag lördagen därpå... 

Höften är i alla fall mycket bättre och känner inte av det så mycket. Är ganska duktig på att köra rehab-övningarna och går som vanligt. Naprapaten sa att jag kunde börja gå - jogga - gå när jag inte haft ont under en vecka så jag tänker att det snart är dags :) Men idag blev det styrka för armar och rygg med uppvärmning på roddmaskinen. Körde lätt, lätt på den sittande benpressen i slutet för att ändå utmana lite. 

Inga kommentarer: