måndag 20 april 2009

Idag kunde inte ens träningen få mig på andra tankar

I vanliga fall släpper alltid huvudvärken efter ett träningspass. Ibland släpper den till och med när jag öppnar dörren till gymmet! Men idag kunde inte ens ett roligt step-pass få min hjärna att stänga av. Det snurrade oavbrutet och jag kunde inte koncentrera mig på den nya koreografin ordentligt. Jag var inte där mentalt.

Ibland får man verkligen distans till saker och ting. Det här senaste dygnet har varit ett bra exempel på det.

3 kommentarer:

JaWe sa...

Hoppas att huvudvärken snart ger med sig!
Och att du kan lära dig den nya koreografin... Sånt där skulle jag aldrig våga mig på :)

BoelMaria sa...

Huvudvärken är borta och jag känner mig inte lika låg som jag gjorde igår :)

JaWe sa...

Härligt att höra! Hur har du det med benet då? Vi måste bli av med alla krämpor ;)