onsdag 1 april 2009

Min personliga tränare är lite klen just nu...

Min PT ställde in träningen idag igen. Trist för honom att han var sjuk, men minst lika trist för mig som fick träna själva - igen! Jag vet ju att jag tar i lite mer när min PT är med och jag gillar verkligen omväxlingen i passen. Kör jag själv blir variationen inte så stor.

Idag värmde jag i alla fall upp på löpbandet i en kvart. Problemet var att det inte känns helt OK :( Jag har känningar precis på samma ställe som när jag hade min stressfraktur. Måste bara boka en ny tid på idrottskliniken för att se vad de säger. Vill inte, men det är väl lika bra.

1 kommentar:

JaWe sa...

Det låter inget vidare om du får ont på samma ställe som stressfrakturen...
Vi måste bli av med våra problem nu!

Håller alla tummar för att det är ok!