tisdag 14 april 2009

Kvällspromenad

Tänk att det fortfarande är sol! Fattar inte att det har varit sol och varmt i över en vecka nu. Och det har dessutom varit i princip vindstilla! Kvällarna är perfekta för löpning; lite svalt, men precis lagom när man har sprungit ett par kilometer. Synd bara att jag inte kan springa just nu... Mitt ben har ju börjat göra ont igen. Jag har fortfarande inte hunnit ta mig till idrottskliniken, men måste helt klart prioritera det. Jag hoppades i det längsta att det skulle vara tillfälligt, men det verkar inte så.

Istället för en löptur blev det i stället en 40-minuterspromenad i snabbt tempo. Det var också härligt, men jag saknar verkligen löpningen!!!

P.s. Gick en promenad igår kväll med; till och från nya stadion! En fantastisk kväll då med: en publik som sjöng i 90 minuter, gamla hjältar och inte minst 3 mål :) Kanske kan Malmö faktiskt ligga i topp i år...

1 kommentar:

JaWe sa...

Det låter inte bra det där med benet... Se till och ta dig till idrottskliniken nu.

Vi måste bli bra i benen nu!!!P.S. Glad för att du fick en fantastisk kväll, men hoppas inte att Malmö toppar allsvenskan i år... ;)