onsdag 15 april 2009

Mjölksyra, mjölksyra, mjölksyra

Knäböj och utfall för benen. Sedan en massa övningar för armar, axlar och mage. Jag hade mjölksyra redan efter chinsen... Trodde att jag skulle ha en ork och energi efter en lugn träningsvecka, men så blev alltså inte. Lyckades dessutom smälla i mitt dåliga ben i en bänk och kommer väl få ett lagom snyggt blåmärke där :(

Jobbar alldeles för mycket och har därför inte hunnit kontakta idrottskliniken. Men i morgon kanske. Sedan gäller det bara att det finns någon tid att gå dit också...

Oj, vad gnälligt det blev idag. Hoppas på en bättre dag i morgon!

2 kommentarer:

JaWe sa...

Tror att jag är rätt ute om jag gissar på att du har träningsvärk idag... Eller? :)

Du ska inte missandla ditt dåliga ben! Även om jag förstår dig mycket väl. för man vill hämnas på det som hindrar en från att springa... :)

BoelMaria sa...

Ja, lite träningsvärk har jag idag... :) Men faktiskt bara i triceps och lite i ryggen. Trodde att axlarna skulle kännas värst.