tisdag 11 augusti 2009

Löptur i Pildammsparken :)

Efter att gårdagens pass inte kändes så kul bestämde jag mig för att ta en löptur - utomhus - efter jobbet idag. Och för första gången på länge använde jag pulsklockan. Kändes lite bättre idag; visserligen en kort runda (3,7 km), men jag hittade ett bra tempo (sprang rundan på 24 minuter) som jag ska försöka hålla på Tjejmilen om knappt tre veckor. Förra året var målet att springa på under timmen, men kom inte ens till start på grund av stressfrakturen. I år är jag glad om jag bara kommer runt...

Har även bokat in mig på SatsPowerStep i morgon kväll och "mitt" yogapass på lördag. Ska försöka klämma in ett styrkepass också den här veckan. Skönt att vara igång igen!

1 kommentar:

JaWe sa...

Jag hoppas på att du kommer runt i år!
Varje löpning som man klarar av efter stressfrakturen är man glad för.

Resultaten kommer sen!

Skönt att det kändes lite bättre idag...