måndag 3 augusti 2009

Regnig måndag

Trots att det är måndag och det regnar är jag ganska glad. Jag har en veckas semester kvar och har precis kört en timmes styrketräning på gymmet. Det är så himla skönt att kunna träna när som helst på dagen, inte behöva stressa från jobbet eller känna sig sliten p.g.a. för lite sömn.

Hade lite träningsvärk i vaderna efter helgens flytt, men känner varken av armar, axlar eller rygg. Och inte heller resten av benen, trots att flytten gick från en lägenhet på tredje våningen utan hisss... Så lite nytta har jag haft av styrketräningen verkar det som :)

1 kommentar:

JaWe sa...

Skönt att du är positiv!

Själv har jag klarat av första dagen på jobbet efter semestern...
Och här var det självklart kanonväder och 25 grader.

Det är ju bra att styrketräningen ger resultat...

Hör av mig till dig om jag behöver flytthjälp ;)