onsdag 27 januari 2010

Chili con carne

Jag hade lite köttfärssås kvar i kylen. Det var lite för lite kvar för att det skulle räcka till en hel portion, så jag fyllde på med kidneybönor, mer vitlök, spiskummin och chili och helt plötsligt hade jag en chili con carne! Tillsammans med lite nachos och en avocado blev det en perfekt måltid efter träningen.

Dagens pass provade jag att köra efter mitt nya schema. Eftersom vi körde ganska många övningar igår, så fick jag hoppa över vissa idag men det blev ändå ett ganska bra intensivt pass på 45 minuter. Och jag fick nästan lika mycket träning på vägen hem när jag fick släpa cykeln genom stan i 10 cm snömodd...

3 kommentarer:

JaWe sa...

Det där med att pulsa i snö är jobbigt. Och du hade en cykel att släpa på också :)
Nä, nu längtar man till våren...

Andrej sa...

Cykelsläpning är bra. Undrar när det kommer till gymen?

BoelMaria sa...

JaWe: Ja, våren är verkligen efterlängtad!
Andrej: Säkert på ett gym nära dig inom en snar framtid... :)