lördag 16 januari 2010

Dagens andra frukost

Gick upp klockan åtta idag och åt gröt, läste tidningen och tog både en kopp te och en kopp kaffe. Allt för att frukosten skulle ha smält lite innan yoga-passet halv tio. Var lite nervös inför passet eftersom det är flera månader sedan som jag var på yoga sist (om man inte räknar senaste veckornas wii fit-yoga förstås...). Men det kändes faktiskt bra! Inte alla övningar förstås, men förvånansvärt många och jag var inte så stel som jag hade trott. Skönt!

När jag kom hem för snart en halvtimme sedan var jag jättehungrig så det blev en extrafrukost... (eller mellanmål kanske man ska kalla det när klockan är elva?). Det blev en grov macka med ett stort lass ishavsromsröra och en halv avocado, ett glas lättdryck och en banan. Mums!

3 kommentarer:

Andrej sa...

Det där lät väldigt gott. Och tack för att du lade upp mig på din lista. Smickrande.

JaWe sa...

Den andra frukosten lät ju ännu bättre än den första... ;)

BoelMaria sa...

Den första frukosten var faktiskt helt OK. Jag gillar gröt och i lördags lyxade jag dessutom till den med sommarbär - ny favorit från ICA:s frysta sortiment.