söndag 10 januari 2010

Tillbaka!

Trots att jag fortfarande inte känner mig helt frisk igen så var jag nere på gymmet idag. Jag har varit så otroligt rastlös de senaste dagarna och ville bara iväg och träna. Jag har ju inte kännt mig så dålig, men näsan har runnit oavbrutet och jag har faktiskt haft ont i öronen i flera dagar. Nu har jag mest lock för öronen och det verkar som det påverkar balansen lite.

Dagens pass var mest ett test för att se om kroppen var redo för träning. Och det kändes så! Inledde med 20 minuter på träningscykeln och efter ungefär halva tiden vågade jag trycka på lite och blev rejält svettig. Körde sedan bröst, axlar och biceps i ca 40 minuter. Funkade att köra mitt vanliga pass, men fick ta lite lättare vikter. Avslutade med stående lårcurl och då märktes det att orken var på väg att ta slut. Jag hoppas verkligen att förkylningen nu är över och att jag har haft årets sjukdomar...

2 kommentarer:

JaWe sa...

Dessa förkylningar... Jag har också lite näsdropp, men det får inte hindra en från träningen.
Men du lyckade ju träna på bra nu! Så krya på dig det där sista nu... :)

BoelMaria sa...

Tack!