söndag 20 mars 2011

Att väcka kroppen

Jag önskar att jag hade den självdiciplinen så att jag började varje dag med yoga. Nu har jag inte det, utan får var glad för att jag kommer iväg på yoga-pass åtminstone en dag i veckan. Jag märker ju hur bra yogan är för mig och jag vet att det skulle kännas ännu bättre om jag kom iväg två-tre gånger i veckan. Fast i sann yoga-anda ska jag var glad att jag kommer iväg överhuvudtaget... Dagens pass gick ganska bra, men jag hade problem med balansövningarna. Är i alla fall pigg efter passet och efter att ha cyklat hem i ett rätt kylslaget Malmö. Solen försöker dessutom bryta igenom molnen nu och jag hoppas på en lika fin dag som igår.

2 kommentarer:

JaWe sa...

Hoppas att solen bröt igenom till slut! Vi hade en kanondag i Stockholm igår! Rätt att du tänker positivt... Du kom iväg och yogan fick dig att må bra!

BoelMaria sa...

Ja, det blev en riktigt fin eftermiddag här i Malmö också!