onsdag 16 mars 2011

Råkallt

Idag har det varit riktigt kallt ute. Jag tror inte ens att det är minusgrader, men vinden har varit riktigt bitande och isig :( Åh, vad jag längtar efter våren!

Däremot är det faktiskt ganska lugnt på jobbet - förutom lite kvällsarrangemang både den här och nästa vecka - så jag passade på att gå tidigt från jobbet idag. Cyklade ner till gymmet och spenderade 40 minuter på löpbandet. Först en halvtimme löpning och sedan 10 minuter gång. Känner av vänsterbenet lite och blir direkt orolig! Jag tycker att jag har varit så himla försiktig den här gången och bara ökat lite, lite varje vecka + att jag fortfarande bara springer korta sträckor. Hoppas, hoppas, hoppas bara att det är benhinnorna som protesterar lite och att det inte är stressfraktur på g igen.

1 kommentar:

Andrej sa...

Jag håller tummarna!