måndag 14 mars 2011

Jag gillar verkligen våfflor!

Det blev smet kvar när jag gräddade våfflor i lördags. Två laggar som var perfekta att grädda när jag kom hem från träningen idag!

Fick till ett bra pass på gymmet idag. Först den obligatoriska uppvärmningen på löpbandet i 20 minuter och sedan drygt 45 minuter styrketräning för rygg, triceps och lite biceps. Fick bra kontakt och hade bra ork :) Har däremot lite träningsvärk i ländryggen upptäckte jag och jag kan inte riktigt förstå var den kommer ifrån... Antagligen är det någon övning i yogan från igår eller så var det när jag körde mitt treåriga syskonbarn i sulky i 5 km i går eftermiddag (även om det känns helt märkligt). Strunt samma: träningsvärk är aldrig fel!

3 kommentarer:

Andrej sa...

Aldrig fel! Och så får man äta glass när man har träningsvärk. Eller, iallafall jag :-)

BoelMaria sa...

Träningsvärk = glass - det gillar jag :)

JaWe sa...

Vem hade inte kunnat fixa ett riktigt bra träningspass, om man vetat att det väntades våfflor med glass :)

Träningsvärk = Bra jobbat!!!