lördag 13 april 2013

Grit Plyo

Håller mig gärna inom min comfort zone när jag tränar. Senaste åren har det mest blivit löpning, styrketräning och yoga. Nästan ingen test av nya pass även om jag varit sugen på bl.a. Vipr och Transformer. Och Grit-passen. Men jag fegar alltid ut... Fast idag hade jag bokat in mig på Grit Plyo. Känns som hoppen och intensiteten skulle vara bra för min löpning och det är det säkert - när jag varit med några gånger. För idag så tog orken slut ganska snabbt. Jag gör aldrig burpees själv, kör väldigt sällan armhävningar och hopp: nej... Men 30-minuterstanken är bra och utfall, knäböj och armövningarna med viktplatta funkade helt OK. Var genomsvettig efter passet, men insåg att jag kommer ha grym träningsvärk i benen i morgon så jag tog en kvarts gång på löpbandet för att inte stelna till direkt. Ska som sagt bli spännande att se hur musklerna mår i morgon!

Inga kommentarer: