lördag 20 april 2013

Ledig lördag

La mig (och somnade!) ganska tidigt i går kväll, så jag vaknade av mig själv - och av grannens barn... - strax efter åtta i morse. Gick upp och åt frukost i lugn och ro. Fixade undan lite grejer och tog mig sedan till gymmet. Fick till ett riktigt bra pass idag! Kände mig pigg i benen på löpbandet under uppvärmningen, trots gårdagens löpning, och tyckte att jag hade lite extra "kräm" i benen i styrkeövningarna. Även bröst- och axelövningarna funkade bra. Körde en ny övning för axlarna som var med på plyo-klassen och körde även armhävningar på pilatesboll med tanke på hur deprimerande dåligt det gick förra veckan...

Ute skiner solen och jag är lite sugen på att ta tåget över till Köpenhamn. Bara strosa lite på stan, kanske se någon utställning, fika på något mysigt ställe och eventuellt stanna till i kväll för att se någon av filmerna på CPH PIX. Annars tar jag kanske bara en cykeltur till havet, äter en glass och läser en bok. Eller tar med mig mina inlines för en premiärtur. Skönt med en helledig lördag i vilket fall som helst och bara ta dagen som den kommer :)

Inga kommentarer: