söndag 21 april 2013

Köpenhamn

Det blev Köpenhamn igår. Först en tur till det gamla kunstindustrimuseet - numera Designmuseum Danmark - där jag även käkade lunch i deras mysiga café. Sedan lite shopping, fika och till sist en koreansk film inom ramen för filmfestivalen CPH PIX. En skön lördagseftermiddag!

Idag har inte hunnit med så mycket än. Kört yoga nu på förmiddagen. Ett helt OK pass, men jag saknar att få stå länge i positionerna och variationen. Tycker också att passet börjar lite för sent; det är ingen idé att försöka göra något innan och när jag kommer hem är förmiddagen redan slut. Men det hänger förstås lite ihop när jag kommer i säng dagen innan. Vet att det finns ett pass nere i Västra hamnen som börjar en timme tidigare, så det kanske är läge att kolla upp det.

2 kommentarer:

LOPARJANNE sa...

Mysigt att ha så nära till vårt kära grannland... Ser att du kör på för fullt med yogan. Bra där!

BoelMaria sa...

Ja, jag är verkligen glad att ha Köpenhamn så nära. Och smidigt med tåget.