måndag 1 april 2013

Premiärnerver

Ett förväntansfullt sorl på Möllevångstorget, flaggförsäljning, Ölcaféets uteservering är redan full och var och varannan människan har ljusblåvithalsduk på sig. Det märks att Allsvenskan startar först idag - åtminstone i Malmö :) Och som vanligt är jag nervös och olycksfågeln viskar i mitt öra att Halmstad antagligen kommer att stå för årets första skräll... Jag hoppas den har fel och att Malmö FF tar tre enkla poäng på en fullsatt sjungande stadion!

För att tänka på annat - i alla fall en timme - har jag pressat mig på gymmet. Först en-minuts-intervaller på löpbandet. Evigheter sedan jag körde intervaller, men det gick faktiskt bra och orkade mer än jag trodde! Körde överhuvudtaget ganska mycket ben, men även lite axlar och bröst. Ett bra annandagspass!

Inga kommentarer: