tisdag 30 april 2013

Valborgsmässoafton och aprilsummering

19 träningsdagar har jag fått ihop under april. För mig är det en riktigt bra träningsmånad! Tycker också att jag har haft en bra känsla i kroppen generellt. Löpningen har känts helt OK; bra flås och inga stumma ben. Jag har kunnat lassa på ganska tunga vikter på styrketräningen och på yogan har jag känt mig relativt smidig och stark. Till och med balansövningarna har gått hyfsat :)

Maj kommer däremot inte bli en särskilt bra träningsmånad, det vet jag redan nu. Framförallt beroende på att jag kommer att vara på resande fot både under helgerna (en resa till London nu i helgen, en långhelg i Amsterdam + fira systern i Norrköping en helg) och med jobbet under veckorna (Stockholm torsdag-fredag denna vecka och konferens i Örebro i mitten av maj t.ex.). Bara roliga saker, så jag tänker njuta av det, men vet också att jag har en tendens att bli rastlös om jag inte får till träningen ordentligt. Ska därför försöka få till åtminstone lite övningar när jag mellanlandar på hotellrummen och passa på att träna när jag kan. Som i morgon t.ex....

Inga kommentarer: