söndag 22 februari 2015

Nya skor

Åkte till Stockholm i fredags för jobb, men stannade sedan kvar till igår för att träffa min bror och hans sambo. Hade hoppats att deras första gemensamma barn skulle ha hunnit komma, men bebisen trivs bra i sin mammas mage än så länge. Men mysigt att få träffa de blivande föräldrarna i fredags och ha en lugn kväll tillsammans med dem, pizzabak och glassfrossande. Hann ta en sväng på stan igår innan jag tog tåget hem vid lunch. Hade hittat ett par snygga Stella McCartney-skor på nätet som jag ville prova - för vem behöver inte ett par weekendskor?! - och givetvis satt de som en smäck…
När jag väl kom hem till Malmö hade jag lite drygt en timme på mig att packa upp, duscha och piffa till mig innan det var dags att ta sig till ett 60-årskalas. Kom hem halv ett i natt efter en trevlig kväll och hoppas att jag själv kommer vara så pigg när jag fyller 60! 

Idag har jag, förstås, varit på mitt vanliga yogapass. Annars ska jag hinna dammsuga och plocka undan lite här hemma innan jag drar på mig långkalsongerna och cyklar till IP för att se MFF ta emot Assyriska i cupen :)

Inga kommentarer: