fredag 8 januari 2016

Årets första benpass

2016 är inne på sin 8:e dag och det var ändå först idag som jag körde styrka för benen för första gången i år. Och första gången efter skidåkningen. Det blev ett tungt pass och lyckades verkligen köra slut på både lår och vader. Gick med stappliga, stela ben nerför trappan till omklädningsrummet efter passet… Cyklade sedan genom snömodden till biblioteket och lånade en mindre hög semesterläsning. Började plocka fram kläder och skor igår också för att se vilken väska jag behöver till resan. Verkar som det räcker med den lilla. Ska bli så spännande och jag har otroligt höga förväntningar på min första träningsresa. Fortfarande lite småsur över att det inte blev Sydafrika, men har förlikat mig med att Teneriffa får vara ett OK alternativ denna gång.

Inga kommentarer: