onsdag 27 april 2016

Vilse i pannkakan

Det har varit riktigt råkallt senaste dagarna och i morse singlade det till och med ner några snöflingor utanför köksfönstret när jag satt och åt frukost. Men det är väl som vanligt; april brukar bjuda på både kyla och värme även om åtminstone jag mentalt sätt redan är inställd på att det ska vara vår och därmed lite varmare. Men nu verkar det i alla fall som vädret ska bli bättre i helgen och det känns ju bra.

Har faktiskt redan tränat, eftersom jag hade ett möte som slutade redan klockan tre men det ändå inte kändes som det var någon idé att ta sig tillbaka till jobbet för en knapp timmes jobb. Åkte istället till gymmet - efter en liten omväg: hoppade idag på fel tåg och hamnade i Solna centrum innan jag upptäckte att jag var på väg mot Akalla istället för Hjulsta… - och körde ett 50-minuterspass. Tänkte istället sitta en timme nu och göra lite jobbgrejer innan jag sätter på matchen.

Inga kommentarer: