fredag 8 september 2017

Äntligen fredag

Det har blivit mycket resande i jobbet den här veckan; två dagar i Norrbotten, ett besök i Botkyrka och idag Uppsala. Nästa vecka blir det Umeå och Linköping och innan september är slut ska jag även hinna med Göteborg. Lite slitigt är det; speciellt flygresorna. Tycker de bara stjäl en massa tid, medan när jag sitter på tåget så hinner jag ofta jobba undan en hel del. Att tåget är mer miljövänligt är ju också ett bra skäl.

Fick till ett löppass på löpbandet efter jobbet. En timme och nästan 9 km är jag nöjd med. I morgon är jag inbokad på ett vanligt yogapass - på 75 minuter. Ska bli spännande att se vad kroppen säger om det... Är en hel evighet sedan jag körde ett "vanligt" yoga-pass och nu är det också ett par veckor sedan jag körde hot mojo. 

Inga kommentarer: