torsdag 2 augusti 2018

Ny tur i skärgården

Igår blev det ytterligare en tur i skärgården, när jag åkte till Gällnö med min bror och hans familj. Det var en full båt på väg ut så den 1,5 timme långa båtfärden blev en pärs för framförallt barnen. Men väl på plats på ön och när vi hade hittat badplatsen blev det en kanondag med bad, picnic och kortspel. Och på vägen hem var det betydligt mindre folk. Gick sedan "på lokal" för att se Malmö FF spela returen mot Cluj i Europaspelet. Blev lite onödigt spännande, men nu är de vidare. Längtade till stadion och stämningen när jag såg matchen på tv och bokade därför tågbiljett direkt när det blev klart senare på kvällen att de spelar första matchen i nästa omgång hemma den 7:e.

Idag har jag fortsatt med målandet av lister i sovrummet. Har nu gjort tre strykningar och det behövs minst en till innan de ser OK ut! Har därför funderat på om jag verkligen ska måla om listerna i resten av lägenheten... Efter det gick jag till gymmet och har sprungit drygt 7 km på löpbandet. Genomsvettig!

Inga kommentarer: