onsdag 30 december 2009

Sista träningen för året och summering av träningsåret 2009

Idag har jag varit på gymmet igen. Uppvärmnng på löpbandet (!) och sedan styrketräning för axlar, bröst och biceps. Det tog bara 50 minuter idag, eftersom jag varken körde några ben- eller magövningar.

Annars har jag roat mig med att räkna ihop mina träningspass under året; 188 pass har jag kört. 2 veckor utförsåkning har det också blivit och de är inte inräknade i dessa pass. Inte heller vardagsmotionen i form av promenader, cykelturer och inlinesåkning. Det känns som drygt 200 pass inte skulle vara omöjligt, så det får bli mitt mål för 2010! Hoppas på ett skadefritt år utan stukade fötter och att min stressfraktur äntligen ska vara bra.

4 kommentarer:

Snorkkis sa...

Gott nytt år - och förhoppningsvis blir året lika bra som 2009, och fritt från skador!

BoelMaria sa...

Gott nytt år själv!

JaWe sa...

Ett bra år. Och jag håller tummarna för att du får ett minst lika bra eller bättre 2010.

Gott Nytt År på dig!

Andrej sa...

188 pass. Inte dåligt. Kör på och hoppas och önskar dig ett gott 2010.