söndag 17 april 2011

Från råkallt och mulet till varmt och soligt!

Det var råkallt och fuktigt när jag cyklade ner till yogan i morse, men bara 1,5 timme senare hade solen hittat igenom molnen och börjat värma. det ser ut som det kan bli en riktigt fin dag idag! Hade ju hoppats på fint väder hela helgen, men gårdagen var genommulen och det kom till och med lite regn. Vi blev i alla fall färdiga med det vi skulle på städdagen i föreningen, men efter det kände jag mig bara frusen och trött. Var faktiskt rädd för att jag höll på att bli sjuk. Men efter en god natts sömn mådde jag bra igen och yogan gick ganska bra. Fokuserde mycket på andningen och tyckte jag fick till den! Däremot är jag fortfarande ganska stel i kroppen efter ryggproblemen för ett par veckor sedan. Borde försöka få till ett extra yogapass den här veckan, för det hjälper verkligen.

Inga kommentarer: