fredag 29 april 2011

Veckan som gått och helgens planer

Då var det fredag igen. Veckan har gått ovanligt fort och det är väl inte så konstigt med tanke på att det var en kortvecka... Men jag har också varit på en lunch till lunch-konferens igår och idag så det gjorde sitt till. Det är några intensiva veckor kvar innan folk börjar gå på semester så jag ska försöka ladda batterierna i helgen. Börjde därför med att cykla till gymmet efter jobbet och har kört ett bra pass med fokus på benen. Först 40 minuter på löpbandet (25 minuters löpning och 15 minuters gång), sedn körde jag lite bröst och axlar innan jag avslutade med knäböj och lårcurl. Har en känsla av att jag kommer känna av benen lite när jag promenerar i Köpenhamn i morgon... ;) För lördagen ska jag tillbringa i den danska huvudstaden tillsammans med några kompisar. Någon utställning, lite shopping och fika är målet.