måndag 18 april 2011

Löpning i 15 grader och sol

Jag har inte sprungit utomhus på flera, flera veckor och då var det fotfarande underställ som gällde. Blev därför väldigt osäker på vad jag skulle klä på mig idag när jag kom hem efter jobbet och bestämt mig för en löptur. Så här med facit i hand satte jag på mig för mycket... Jag hade både kortärmat och sedan en överdragsjacka, men det hade lätt räckt med en långärmad tröja. Löpningen gick sådär, med sega ben redan från början, men vädret var fantastiskt. Kollade temperaturen nu när jag kom hem och den visar på över 15 grader. Dessutom blåste det nästan inte, så bättre förutsättningar får man leta efter.

2 kommentarer:

Andrej sa...

Jag väntar på att min sambo skall släpa sig hem från stallet - fasiken vet om jag inte pyser ut en sväng då!

BoelMaria sa...

Läste att du kom ut - skönt!