fredag 1 april 2011

Mycket jobb och ingen träning

Både onsdag och torsdag den här veckan har jag jobbat som vanligt OCH sedan jobbat på kvällen. Någon tid för träning har det därför inte blivit. Men idag gick jag en timme tidigare från jobbet och cyklade ner till gymmet. Där möttes jag av dagens sämsta aprilskämt: på dörren stod det: "Stängt, på grund av diarré". Gymmet var förstås inte stängt, utan det var verkligen deras idé om vad som är kul! Man lockar ju definitivt inte några nya kunder och inte heller mig som stammis. Eller är jag bara tråkig som inte fattar det roliga? Träningen gick i alla fall bra. Körde uppvärmning på löpbandet med lite inslag av intervaller. Sedan blev det rygg, triceps och lite biceps innan jag cyklade hem i vårvädret. Nu ska jag bara njuta av att vara ledig!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Ett skitdåligt skämt?

BoelMaria sa...

Ha, ha, ha!