söndag 24 maj 2015

Yoga-fokus

Fick inbjudan  av en vän att prova två veckors gratis på Yoogaia; yogaklasser  på nätet (både inspelade och live). Gillar att de har ett brett utbud av korta och längre pass med olika fokus och intensitet. Jag har i veckan testat två kortare pass - 30 minuter var - för höft och nedre delen av ryggen och de har varit bra. Tydliga och inspirerande instruktörer. Och jag som brukar ha svårt att koncentrera mig hemma har faktiskt lyckats med dessa båda pass :) Vet inte om det var inbillning, men jag kände mig också smidigare och inte så stel på dagens vanliga söndagspass på gymmet. I vilket fall som helst har jag ju fått till lite mer yoga än vanligt och det är inte helt fel. Och nu har jag dessutom bokat in mig på ett vanligt yoga-pass i morgon kväll igen.

Inga kommentarer: