söndag 18 januari 2009

Äntligen känns det bra!

Idag kändes träningen bra igen. Äntligen! Körde 30 minuter på cykel (11,7 km) och orkade köra lite tyngre än sist. Sedan blev det ganska likt förra passet med stående lårcurl och axelpress med hantlar på boll, men även triceps på boll och utfall med hantlar. Plankan fick det bli idag också + ytterligare en kombinerad mag- och ryggövning.

I morgon ska jag gå på step-up - precis som med pumpen är det länge sedan jag gick på ett step-pass, så det blir intressant... Annars är step ett sådant pass som jag alltid återvänder till och brukar tycka är kul; oftast inte för avancerad koreografi och bra för flåset. Känns lite konstigt att inte köra mitt PT-pass som jag brukar, men det blir på onsdag i stället.

2 kommentarer:

UNO sa...

Hallådär! Nu hittade jag hit. Vad skönt att det känns bra att träna igen, vi håller tummarna.

BoelMaria sa...

Ja, det är skönt! Hoppas kunna få med din man också...