onsdag 21 januari 2009

Vad ska jag skriva idag?

När jag startade bloggen i höstas bestämde jag mig för att skriva åtminstone efter varje träningspass jag hade kört. Och det har jag gjort, men när jag nu går tillbaka och läser det jag skrivit så tycker jag att det är ganska enformigt att läsa om mina lårcurl, hantelpress på boll o.s.v. Lite för detaljerat och inte med så stor variation. Men det är samtidigt så min träning ser ut. När jag kör själv blir det gärna samma övningar vecka efter vecka. Sedan beror det förstås också på att jag inte har kunnat springa så mycket som jag hade tänkt. Hoppas, hoppas, hoppas bara på att komma igång nu och att benet håller!

Idag har jag i alla fall kört mitt PT-pass och - som vanligt! - så känner jag mig peppad och har fått testa både nya övningar och kört en del gammalt. Men idag tog vi t.ex. alla övningar i "fel" ordning. Bara det gjorde att passet kändes nytt.

Inga kommentarer: