torsdag 13 januari 2011

Som vanligt

Hade planerat att värma upp med löpning innan styrketräningen - som vanligt - men alla löpband var upptagna :( För som vanligt i januari är det en massa nya människor på gymmet, som ska starta sitt nya liv. Och det är fullt både i omklädningsrum, på klasserna, i gymmet och i skohyllan. Jag vet att jag borde vara glad att det är så många som har börjat tänka på att ta hand om sin kropp, men blir istället bara trött på alla som är i vägen. Och tänker att de snart tröttnar... Inte särskilt snällt ;)

Istället för löpbandet satte jag mig på träningscykeln i 20 minuter istället och det gick förstås nästan lika bra. Sedan blev ett rygg- och tricepspass med en bicxepsövning och två magövningar på slutet. Som vanligt blev det en timmes träning och jag kände mig ganska nöjd efter det. Skönt att träna efter två dagars vila!

2 kommentarer:

Andrej sa...

Samma här. Försöker tänka snälla tankar... men det är svårt!

BoelMaria sa...

Ja, visst är det... ;)