fredag 11 oktober 2013

Ledig fredag!

Det har ju varit hysteriskt de senaste veckorna. Redan tidigt i höstas insåg jag att det skulle bli en intensiv jobbhöst och jag började leta efter en helg när jag skulle kunna åka iväg på en kortare resa. Ganska snart förstod jag att den enda fredag jag skulle kunna ta ledigt innan jul var idag... Så snabbt som ögat markerade jag dagen som ledig i kalendern och sökande efter resmålet kunde börja. Jag var sugen på storstadssemester och hoppades in i det längsta att det skulle kunna bli Rom. Men till slut blev det Berlin. Så just nu håller jag på och skrotar runt i lägenheten, packar lite, kört ett kortare yoga-pass på vardagrumsgolvet och har lite saker att fixa på stan innan jag ska ta mig till Kastrup. Har packat ner träningskläder och hoppas på åtminstone en löptur i Tiergarten. Auf wiedersehen!

Inga kommentarer: